Journal archive for Google Scholar Robot!
Iranian Journal of Nursing Research
مجله پژوهش پرستاری ایران
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 5, Number 19 (2011-1)
Self-control: an important educational need in diabetic patients' mental health
کنترل بر خود : نیاز مهم آموزش سلامت روان در بیماران دیابتی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effect of jaw relaxation on pain anxiety of burn dressing: Randomized clinical trial with control group
تأثیر آرامسازی فک بر اضطراب درد پانسمان سوختگی: کارآزمایی بالینی تصادفی با گروه کنترل
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Related of knowledge and attitude with medication control of tuberculosis patients reffering to ahwaz anti T.B cente
بررسی ارتباط کیفیت پیروی از دستورات دارویی با سطح آگاهی و نگرش بیماران مبتلا به سل در شهر اهواز
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Effectiveness of oral sucrose on pain severity in term newborn undergoing heel prick
بررسی تأثیر ساکارز خوراکی بر شدت درد ناشی از خونگیری از پاشنه پا نوزادان ترم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship between Breastfeeding and Body Mass Index in Primary School Children of Rasht/Iran
ارتباط تغذیه با شیر مادر و شاخص توده بدنی کودکان دبستانی شهر رشت
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Study of factors relation to internet use with usage of internet by teachers according to Theory of Reasoned Action
مطالعه ارتباط عوامل مؤثر بر استفاده از اینترنت با تمایل به بکارگیری آن در اعضای هیأت علمی بر اساس تئوری رفتار منطقی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Attitude of Students of Lorestan Medical Science University towards Priorities in Teachers Assessment 2008
بررسی دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مورد اولویتهای ارزشیابی اساتید
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Students' perceptions of effective teaching in nursing education: A qualitative study
درک دانشجویان از تدریس مؤثر در آموزش پرستاری: یک مطالعه کیفی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles