Journal archive for Google Scholar Robot!
Iranian Journal of Nursing Research
مجله پژوهش پرستاری ایران
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 18, Number 3 (2023-8)
Factors associated with burnout in nursing staff during the Covid-19 pandemic and its management strategies: a review study
عوامل مرتبط با فرسودگی شغلی پرستاران در همه گیری کووید-19 و راهکارهای مدیریت آن: یک مطالعه مروری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing a Model for Promoting the Inner Strength of the Ego Based on Decision-Making Styles and Emotional Distress Tolerance With the Mediation of Mindfulness in Nursing Students
طراحی الگوی ارتقای قدرتدرونی ایگو بر اساس سبکهای تصمیمگیری و تحملپریشانی هیجانی با میانجیگری ذهنآگاهی در دانشجویان پرستاری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The position of nurses in the family and youth protection law of the Iranian population: Designing a perspective
جایگاه پرستاران در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ایرانی: طرح یک دیدگاه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effectiveness of transdiagnostic native treatment based on emotion regulation on reducing insomnia disorder (single-case study)
اثربخشی درمان بومی فراتشخیصی مبتنی بر تنظیم هیجان بر کاهش اختلال بی خوابی (مطالعه مورد-منفرد)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Challenges of children sexuality education, A narrative Review
چالش های تربیت جنسی کودکان، یک مطالعه مروری
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Treatment adherence in chronic patients during the Covid-19 pandemic
بررسی تبعیت از درمان در بیماران مزمن در دوران پاندمی کوید 19
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The relationship of psychological well-being and executive functions with the mediation of adjustment to the disease in cardiovascular patients
رابطه سلامت روانشناختی وکارکردهای اجرایی با میانجیگری سازگارش یافتگی با بیماری در بیماران قلبی عروقی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Determining the Effectiveness of Cognitive Behavioral Play Therapy in Regulating Emotion and Academic Adjustment of Students with Dyslexia
تعیین اثربخشی بازیدرمانی شناختی – رفتاری در تنظیم هیجان و سازگاری تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال نارسا نویسی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles